חזק אלום-גלאס

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת עם חלונות נאספים

סגירת מרפסת זכוכית

במהלך כל השנה רבים חושבים איך להפוך את המרפסת שלהם למקום שמאוד נעים להיות בו כל עונות השנה. אנשים מתחילים לחפש כל מני שיטות איך לסגור את המרפסת ולעשות ממנה סוג של חדר שמאפשר להנות בו גם בחורף וגם בקיץ. אנו מציעים פטרון אידיאלי – וילון זכוכית! באמצעותו תוכלו לשדרג את המרפסת לחדר מודרני שיאפשר להנות בו בימים הקרים של החורף וחלל פתוח שבו תוכלו להנות מהשמש בימים של הקיץ.

כמה דברים שתרצו לדעת אלינו:

חברת חזק אלום-גלאס מתמחה בייצור והרכבת וילון זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בכל מני צורות וסוגים. מפעלינו ממוקם בנתניה וזה מאפשר לנו לשמח את לקוחותינו כמעת בכל רחבי הארץ. אנו מייצרים את המערכות לסגירת המרפסת לפי כל דרישות הנדסיות. צוות תכנון והתקנה שלנו יתאים את הסגירה בדיוק למרפסת שלכם ולפי כל הדרישות שתרצו.

תו תקן ישראלי:

הפרופילים שמשמשים כמסילות במערכת עברו בדיקה במכון תקנים הישראלי. הזכוכית מגיעה עם חותמת של תו תקן. גם פירזול עבר בדיקה במכון תקנים ומאושר להתקנה. הצביעה של פרופילי אלומיניום מתבצעת במפעל צבע לפי תקן.

אחריות:

אנו מציעים ללקוחותינו אחריות ל- 10 שנים על מערכת וילון זכוכית. שירות הלקוחות שלנו תמיד אשמח לעמוד לשירותכם בכל בעיה או תקלה כלשהי.

תוספות:

אחרי שהתקנתם וילון זכוכית וסגרתם את המרפסת תוכלו להרכיב גם וילונות הצללה מיוחדים. הוילונות יתנו לכם אפשרות להנות מהצל נעים בימים של שמש חזקה.

לסיכום:

אם אתם מחפשים פתרון איכותי ובטיחותי לסגירת מרפסת אז המקום שלכם איתנו! אצלנו תקבלו מערכת ברמה הגבוהה ביותר , שירות מקצועי ואחריות להרבה שנים.

לקבלת יעוץ מקצעי על סגירה של מרפסת תפנו אלינו כבר אכשיו

פרוייקטים של סגירת מרפסות

הרכבת וילון זכוכית למרפסת
Scroll to Top