חזק אלום-גלאס

סגירת מרפסת בזכוכית

נוף פנורמי במרפסת סגורה

סגירת מרפסת בזכוכית - דברים חשובים שכדי לדעת לפני!

ברגע שקיבלתם החלתה לעשות סגירת מרפסת באמצעות זכוכית יש כמה דברים חשובים שאתם  צריכים לדעת לפני ההזמנה.

סוגי סגירות זכוכית למרפסת:

בשוק הישראלי יש כמה אופציות לסגירת מרפסת בזכוכית:

  1. חלונות הזזה
    חלונות הזזה זו אחד הפתרונות לסגור מרפסת עם זכוכית. מומלץ להרכיב את הסגירה מסוג זה מהרצפה ועד התקרה. לא מומלץ להרכיב את הסגירה על המעקה של המרפסת מבחינה בטיחותית כי המשקל של הסגירה ישב על המעקה של המרפסת. 
  2. גיליוטינה
    גיליוטינה – זו סגירה למרפסת \ פרגולה \ גינה שהגיעה לארצנו מטורקיה. יש שני סוגים של גיליוטינה – ידנית וחשמלית. היא מורכבת מפרופילי אלומיניום וזכוכית. מוצר מגניב ומודרני אך לא מתאים לכל סוגי המרפסות. מומלץ להשתמש לסגירת פרגולה לחורף.
  3. וילון זכוכית
    המוצר המוביל היום בשוק הישראלי לסגירת מרפסות ופרגולות. באמצעות וילון זכוכית אפשר לסגור מרפסת בכל צורה : מעוגלת , מלבנית , מרובעת וכו… מותר להרכיב את הסגירה על המעקה של המרפסת כי המשקל יושב בחלק העליון של המסגרת שנתפס על התקרה (בטון , קורת פרגולה). 

בחירת חברה הנכונה

בחרתם את סוג הסגירה המתאימה למרפסת שלכם והתחלתם לחפש את בעל מקצוע או החברה שתרכיב את הסגירה. בשוק ישראלי יש מגוון רחב של חברות ובעלי מקצוע אך לא כולם באמת אמינים ומקצועים.

כמה דברים מאוד חשובים שיעזרו לכם לעשות בחירה הנכונה:

  1. וותק החברה וניסיון בתחום :
    קודם כל צריך לבדוק כמה זמן קיים העסק . כמה זמן הם עובדים עם המוצר? כמה פרוייקטים הם ביצעו בזמן הפעילות שלהם? האם קיים מפעל בארץ או מייבאים את המוצרים מחו"ל? מומלץ לבחור חברה שמייצרת בארץ.
  2. ביקור העסק:
    מומלץ להגיע לעסק פיזי ולבדוק אם הם באמת קיימים כדי לא לפעול למלקודת של רמאים. אם לעסק קיים מפעל מאוד מומלץ לבקש הסבר על הייצור של המוצר. כדאי לבקש מהחברה מספרי טלפון של לקוחות הקיימים ולברר מולם על החברה ספציפית , מומלץ גם לבקר בכמה מהפרוייקטים כדי לראות איכות של העבודה והמוצר בפעול.
  3. צוות מתקינים:
    מתקינים – זה חלק החשוב ביותר , כי עבודה הסופית תלויה בהם. חשוב לשאול את בעל העסק על צוות המתקינים שלו. כמה זמן הם עובדים בחברה , מה הנסיון בהרכבה של המוצר ? מאוד חשוב לקבל צוות מתקינים המקצועי ביותר שבסוף תקבלו עבודה ברמה הגבוהה .
  4. שירות החברה:
    שירות מקצועי זה דבר המרכזי בחברה רצינית. תבררו מול לקוחות של החברה על השירות שלהם אחרי התקנת המוצר. תבדקו גם מול בעל החברה תוך כמה זמן הם מתחייבים לטפל בתקלה האם היא קיימת.
  5. אחריות על המוצר:
    אחריות זה חלק החשוב ביותר בחוזה מול כל החברה. מאוד חשוב לבדוק כמה זמן אחריות על המוצר ומה אחריות כוללת. 

לסיכום:

מאוד חשוב לבחור את החברה הנכונה כדי לקבל עבודה מקצועית ומוצר הטוב ביותר. תשאלו כמה שיותר שאלות בשביל לקבל כמה שיותר תשובות.

רוצים לקבל פרטים על סגירת מרפסת - תפנו עלינו

Scroll to Top