חזק אלום-גלאס

סגירת חורף למרפסת

חורף הוא העונה בה המזג האוויר משתנה ומספקת הזדמנות נהדרת לשדרג את המרפסת באמצעות סגירת חורף למרפסת ולהפוך אותה למקום נעים וחמים גם בימי הקרים. לכן, חשוב לבחור בסוגי סגירות חורף המתאימים לסגנון החיים והצרכים האישיים.

בתחום החדשנות, חברת חזק אלום גלאס מציעה פתרונות מתקדמים לחורף, והוילון הזכוכית הוא דוגמה מצוינת לכך.

 

סגירת חורף למרפסת
סגירת זכוכית לחורף

סגירת חורף מתקפלת למרפסת

הפתרון הזה משלב בין הפרקטיות לבין העיצוב המודרני. הזכוכית, המראה והבעלת יכולת אידוי גבוהה, מאפשרות חדירת אור טבעי לתוך המרפסת ומעניקות לה מראה מרשים. בנוסף, היכולת לשלב צבעים ועיצובים בזכוכית מאפשרת ללקוח להתאים את הוילון לסגנון הבית ולהעניק למרפסת מראה אישית.

האלומיניום, שמהווה את המסגרת החיצונית לוילון, מבטיחה את היציבות והעמידות של המערכת. וילון זכוכית נוצר כך שהוא יכול להתמודד עם כל סוגי המזג אוויר ומספק הגנה מפני גשם ורוח חזקה. בנוסף, הפתרון מתאים לשימור חום בחורף ויציבות תרמית שמתרגמת לחסכון באנרגיה.

המנגנון החכם של הוילון מאפשר פתיחה וסגירה קלה ומהירה. מעניק ללקוח שליטה מלאה על הסביבה במרפסת. הוילון יכול לשמש גם כמסנן רעש. הוא מאפשר למשתמש להינות משקט ושלווה בפנים או בחוץ.

בסך הכול, וילון הזכוכית של חברת חזק אלום גלאס מספק פתרון איכותי ואלגנטי לסגירת מרפסת, המשלב יתרונות של זכוכית ואלומיניום באופן מושלם.

סגירת חורף למרפסת מחיר

בעקבות הביקוש הרב לסגירת מרפסת, אנו שמחים להציע לכם מגוון של פתרונות עם מחירים החל מ־1500 ש"ח למטר מרובע ועד 1800 ש"ח למטר מרובע. המחיר המקובל כולל את כל הפרטים הטכניים החיוניים כמו גודל הזכוכית, צבע הזכוכית, צבע האלומיניום, ותוספות נוספות. אנו דואגים לספק לכם את המוצר באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר המתאים לצרכיכם. אל תהססו ליצור איתנו קשר כדי לקבל הצעת מחיר אישית ולהתחיל את התהליך של שדרוג המרפסת שלך לעונת החורף.

סגירת חורף פנטהאוס

תשאירו לנו פרטים לקבלת הצעת מחיר

Scroll to Top